کسب درآمد

کسب درآمد با فعال کردن برنامه هانی گین Honeygain

خیلی از ما روزانه ساعات زیادی با کامپیوتر یا موبایل خودمان آنلاین هستیم، نرم افزار هانی گین که برای ویندوز ، اندروید و مک نسخه های مختلفی توسعه داده با ثبت نام در سایت و باز گذاشتن برنامه کسب درآمد دلاری شروع میشه

در هنگام ثبت نام در سایت honeygain 5000 هزار امتیاز معادل ۵ دلار به عنوان پاداش عضویت در حساب کاربری شما منظور شده که بعد از حدود یک الی دو ماه روزانه چند ساعت روشن گذاشتن برنامه میتونید به سقف حداقل برداشت ۲۰ دلار برسید و درخواست خودتون رو در قسمت واریز وجه ثبت کنید. میتونید از دو روش برای دریافت درآمد استفاده کنید که این سایت از بیتکوین پشتیبانی میکند و میتونید آدرس والت بیتکوین خودتون رو در قسمت مربوطه وارد کنید تا عملیات پرداخت درآمد انجام بشه.

لازم هست ذکر کنم این برنامه عملیات استخراج یا ماینینگ با سیستم ما انجام نمیده و آسیبی به سخت افزار گوشی یا کامپیوتر وارد نمیکنه.

هانی گین از پهنای باند کاربران استفاده میکند و تنها از ارتباط اینترنت و رد و بدل شدن دیتا به اهداف خودش میرسه و به کاربران پرداختی دارد.

با دعوت کردن دوستانتون به اندازه ۱۰% درآمد اونها پاداش دریافت می کنید.

با استفاده از برنامه هانی گین تقریبا هزینه اینترنت شما رایگان محسوب میشود و به صورت بیتکوین به جیبتون برمیگرده. برای عضویت روی لینک زیر کلیک کنید.

https://zaya.io/honeygain

بعد از ثبت نام با ایمیل برنامه مربوط به سیستم خودتون رو دانلود کنید (موبایل یا لپتاپ) و لاگین کنید، میتونید تا ۱۰ دستگاه و دو آدرس آی پی به یک اکانت متصل کنید.

کسب درآمد با هانی گین honeygain

روش کسب درآمد هانی گین چگونه است؟

هر چند که هنوز موارد استفاده را کاملاً توصیف نمی کند. برخی از مهمترین دلایلی که شرکت ها می خواهند به آدرس های IP در سراسر جهان دسترسی داشته باشند عبارتند از:

با تقلبی مبارزه کنید – همه ناک اوف ارزان مارک های گران قیمت را دیده اند. با این حال ، اگر آن دسته از ناکاف ها از نام تجاری به اشتباه استفاده کنند ، می تواند شهرت نام تجاری را از بین ببرد. حجم داده های لازم برای جستجوی اینترنت برای تقلبی بسیار زیاد است ، به همین دلیل است که شرکت ها از افرادی که مایل به اشتراک گذاری ارتباطات خود هستند ، استفاده می کنند.
قیمت ها را مقایسه کن – قیمت ها در مکان های مختلف متفاوت است ، به ویژه در مورد سفر. بسیاری از آژانس ها و شرکت های مسافرتی با دسترسی به سایت ها با استفاده از آدرس های IP مختلف ، قیمت ها را مقایسه می کنند تا بهترین قیمت ممکن را برای مشتریان خود بیابند. به عنوان مثال ، آنها ممکن است قیمت را بر اساس شهرهای مختلف یا حتی کشورهای مختلف جستجو کنند.
آنچه که Honeygain است سئوی قانونی است
نظارت بر SEO را مدیریت کنید – بهینه سازی وب سایت ها و کمپین های تبلیغاتی برای دسترسی مشاغل به مخاطبان بسیار مهم است. با این حال ، نتایج جستجو اغلب بر اساس موقعیت مکانی شخصی می شوند. با دسترسی به نتایج جستجو از مکان های مختلف ، شرکت ها بهتر می توانند استراتژی های SEO خود را برای عملکرد بهتر در سراسر جهان و بازارهای خاص تغییر دهند.
جلوگیری از تقلب در تبلیغات – سالانه صدها میلیون صرف تبلیغات دیجیتالی می شود و این تعداد همچنان در حال افزایش است. این طبیعی است که مشاغل بخواهند مطمئن شوند که تبلیغات آنها در زمان و مکان مورد نظر نمایش داده می شود. شبکه پروکسی Honeygain به شرکت ها اجازه می دهد تا به راحتی محل قرارگیری آگهی را تأیید کنند.
تحقیقات بازار را انجام دهید -ا نجام تحقیقات بازار برای تجزیه و تحلیل رقابت ، روندها ، داده های عملکرد نام تجاری و موارد دیگر یکی دیگر از وظایف پهنای باند است که شرکت ها ترجیح می دهند به صورت جمعی از آنها استفاده کنند. به علاوه ، آنها می توانند از هرگونه محدودیت جغرافیایی جلوگیری کنند.
تحویل محتوا – در حالی که این امر می تواند شامل تحقیقات بازار نیز باشد ، شرکت ها همچنین از شبکه های تحویل محتوا برای جمع آوری داده ها ، محافظت از مالکیت معنوی و تجمیع داده ها برای مشتریان/مخاطبان خود استفاده می کنند. این می تواند به معنای خزیدن به طور منظم از طریق پتابایت داده باشد.

بعد از رسیدن درآمدتون به ۲۰ دلار می توانید درخواست برداشت درآمد خودتون رو ثبت کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر این کلیپ رو مشاهده کنید یا در بخش نظرات سوال خودتون رو مطرح کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دکمه بازگشت به بالا