حساب دمو کریپتو با امکان برداشت سود

صرافی استورم گین با فراهم آوردن امکانی با عنوان ماینر مجازی این اجازه را به کاربران میدهد هر چهار ساعت یک بار این قسمت را فعال کنند و سایت استورم گین برای آنها بیتکوین استخراج کند. عملیات ماینینگ با سیستم شما انجام نمی شود و می توانید بعد از فعال کردن آن قسمت در صرافی استورم گین اتصال دستگاه خودتون رو با اینترنت قطع کنید.

بعد از اینکه به ۱۰ دلار رسید میتونید در این صرافی ترید کنید و همچنان از بخش ماینر سایت استفاده کنید و به مبلغی که می تونید ترید کنید اضافه کنید تا بتونید بیشتر سود کنید.

برداشت سایت برای سودهای بدست آمده از ترید امکان پذیر هست، پس هر چه قدر ارزدیجیتال بیشتری به صورت رایگان از طریق سایت استخراج کنید و در بخش مارکت ترید کنید، امکان کسب سود بیشتر و هر زمان خواستید میتوانید سود ترید خودتون رو برداشت کنید.

در هنگام برداشت از سایت دقت کنید در انتخاب ارز دیجیتال که کارمزد زیادی ندید.

صرافی استورم گین از لحاظ اعتبار معتبره و اسپانسره دو تا تیم توی لیگ ایتالیاست و چندین سال سابقه فعالیت داره

به نظر سیاست خوبی میاد برای تشویق کاربران برای عضویت و ترید کردن تو این صرافی و حتی برای انگیزه دادن بیشتر برای کاربرانی که حجم مشخصی ترید روزانه داشته باشند ضریب ماینر بالاتری برای آنها محاسبه میشه.

سایت stormgain مناسب افراد است که هم آشنا به این فضا هستند و هم کاربرانی که علاقه مند به حوزه رمز ارزها هستند و صرافی استورم گین میتونه تجربه خوبی همراه با درآمد باشه.

برای ثبت نام در صرافی stormgain روی لینک زیر کلیک کنید.

https://zaya.io/stormgain